Friday 7 September 2018

Greeting cards / Wenskaarten


This time I have a blog post about something new (for me); greeting cards!

In the past I have been ordering very limited amounts of greeting cards for personal use, but suddenly inspiration came: I will sell them!

I have used some of my recent watercolours for these greeting cards. 
They are double cards with a blank inside so they can be used for almost all purposes.
Just write your message 'Happy Birthday' or 'Get well soon' or 'Congratulations with your anniversary' or what might be the occasion.
The greeting card come with a white envelope.

The price is very friendly; € 2.00 for one card and € 17.50 for a packet of ten cards.
I will have to ask a contribution in the shipping costs as these prices are really low.
These prices are valid in 2018, they may change in the future.

You can indicate that you are interested by using the contact form of my website www.jannekesatelier.webs.com  or the contact form of this blog.


Bij wijze van uitzondering schrijf ik ook een stukje Nederlands in deze blog post.

Ik heb namelijk iets nieuws (voor mij); wenskaarten!
In het verleden heb ik wel wenskaarten besteld in kleine oplagen en voor eigen gebruik, maar ineens kwam de inspiratie om ze te gaan verkopen!

Ik heb een aantal van mijn recente aquarellen gebruikt voor deze wenskaarten.
Het zijn dubbele kaarten met een blanco binnenkant, dus ze kunnen voor bijna elk doel gebruikt worden. Schrijf er zelf de wens 'Hartelijk Gefeliciteerd'  of 'Beterschap' of 'Gefeliciteerd met jullie ... jarig Huwelijk'  of wat er maar van toepassing is.
Er zit een witte enveloppe bij de kaart.

De prijs is erg vriendelijk; € 2.00 per kaart en € 17.50 voor een set van tien kaarten.
Ik moet dan wel een bijdrage vragen in de verzendkosten, deze prijzen zijn erg laag.
Deze prijzen gelden voor 2018 en kunnen in de toekomst veranderen.

Iedereen kan zijn interesse voor deze kaarten laten weten via het contactformulier van mijn website www.jannekesatelier.webs.com  of via het contactformulier van deze blog.

No comments:

Post a Comment